FAQ

Hvordan får jeg billettene mine? Hvordan får jeg billettene mine?
Når spilles kampen? Når spilles kampen?
Plassering? Plassering?
Gis det barnerabatt? Gis det barnerabatt?
Sitter vi alltid samlet? Sitter vi alltid samlet?
Er prisene inkludert gebyrer? Er prisene inkludert gebyrer?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg billettene mine?

Du må skrive ut e-billetten vi sendte deg per e-post og ta med deg en kopi til Madrid. Hvis du har billetter til Real Madrid, må du bytte e-billett for dine kampbilletter på vår lokale agent i sentralt i Madrid. Hvis du har billetter til Atletico Madrid, må du bytte bestillingsbekreftelsen inn mot dine originale fotballbilletter ved deres stadion Estadio Wanda Metropolitano. Åpningstider, nøyaktig adresse osv., vil være tydelig oppgitt på bestillingsbekreftelsen.
Tilbake til FAQ

Når spilles kampen?

Eksakt kampdato og klokkeslett fastlegges ca. 5-9 dager før kamphelgen. Helgekamper spilles alltid lørdag eller søndag, og hverdagskamper spilles alltid tirsdag eller onsdag. Starttid for kampen kan variere mye, men avspark er typisk mellom kl.15.00 og 22.00. Dette MÅ du ta høyde for når du bestiller og planlegger reisen din til Madrid. Vi verken bytter, refunderer eller annullerer billetter til fotballkamper i Madrid som spilles innenfor ovenstående tidsrom. Vi kontakter deg ikke med endelig dato & tid, men vi vil så langt mulig prøve å skrive endelig dato på hjemmesiden vår 3-5 dager før kamphelg.
Tilbake til FAQ

Plassering?

Du vil alltid få plass blant hjemmelagets tilskuere eller i nøytral sone. Det betyr at du aldri bør bære drakter, luer, skjerf eller annet med motstandernes logo eller farger. Du bør heller ikke vise sympati for motstandernes lag. Overholder du ikke disse reglene, kan du bli nektet adgang til stadion eller bli bortvist. Når du bestiller billettene dine, velger du plassering i GOLD, SILVER, KATEGORI 1, 2 eller 3. Her vil du også få en nærmere beskrivelse av kategoriene. Vi kan ikke garantere eller bestille bestemte plasser innenfor kategoriene. Vi garanterer kun plasser innenfor ovennevnte kategorier! Bestiller du GOLD eller SILVER-billetter, er det kleskode dvs. du må IKKE møte opp i jeans, FC Barcelona-drakt, joggesko osv. Pene klær er påkrevet!
Tilbake til FAQ

Gis det barnerabatt?

Ja, har du med barn under 4 år kommer de gratis inn på kamp i Madrid, så lenge de kan sitte på fanget til en voksen. Alle som har fylt 5 år betaler full pris på denne siden.
Tilbake til FAQ

Sitter vi alltid samlet?

Dersom dere bestiller mer enn 2 billetter kan vi ikke garantere at dere sitter samlet. Dere kan godt risikere å bli delt opp 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 osv. Grunnen er at det er klubbene som fordeler billettene våre, og noen ganger kan de og vi ikke få puslespillet til å gå opp og blir nødt til å dele dere opp. Men gjennom oss kommer dere ALDRI til å sitte alene, altså få seter som f.eks. 1+1, 2+1 3+1, 3+2+1. Dette er vår garanti til deg og er en service som mange andre agenter ikke kan levere. Blir dere delt opp, vil vi og vår agent gjøre alt for at dere skal kunne sitte så nær hverandre som overhodet mulig.
Tilbake til FAQ

Er prisene inkludert gebyrer?

Ja, den prisen du betaler her er inklusiv forsalgsgebyr til klubben, vår agent og oss. Da vår agent Travel Connection er offisiell samarbeidspartner for FC Barcelona og RCD Espanyol, er alle prisene, inkl. gebyrene, godkjent av såvel Travel Connection Spain som klubbene. Gebyrene betyr at det kan være stor forskjelll på den prisen du betaler her, og den prisen som som står på billettene du får utlevert. Spesielt til A-kampene som f.eks. mot FC Barcelona, Villareal, Valencia, Sevilla, Lokal derbys og Champions League etc.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt med oss ved å sende en epost til helpdesk@ticmate.com eller finn kontaktdetaljene våres under “Kontakt oss” på siden vår. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter fremførelsens, kampens eller begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere kan vi dessverre ikke hjelpe deg.
Tilbake til FAQ

 

21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost
Handlekurv